Thursday 16 October 2014

Shaklee Sibu : Ubat Batuk vs Meal Shakes Shaklee


Ubat batuk berbahaya ke?

Bertemankan tangisan kanak-kanak di klinik.

Meal Shakes , testimoni meal Shakes,Shaklee Sibu,,

Ina, ibu muda yang mempunyai seorang anak berusia 1 tahun 2 bulan. Semenjak bayinya berusia 3 bulan lagi dia sudah memberi ubat batuk dan kahak. Walaupun tau akan risiko di kemudian hari, itu saja dia mampu beri. Tidak ada perkongsian ilmu mengenai bahayanya ubat batuk kepada kanak-kanak tersebut.

Melihatkan keadaan anaknya yang menangis, saya hulurkan salam perkenalan.Bibit-bibit perkenalan kami dari diri sampai keluarga dari cerita gembira hingga cerita sedih..Anaknya nampak aktif walaupun dalam keadaan tidak sihat. Khusyuk bermain bersama anak-anak saya.

Lama kami bersembang, memandangkan masa rehat ketika di klinik. Cerita sedihnya apabila memikirkan keadaan anaknya yang mengidap masalah astma, kurang selera makan, suka menangis, ada masa kurang buang air besar dan yang paling memeningkan kepala bila anaknya kerap demam dan batuk. Rekod kedatangannya ke tempat kerja juga bad record.

Saya syorkan mengenai suplement untuk si kecil iaitu Mealshakes Shaklee. Rasa vanilla, manis dan wangi. Sesuai dengan  kehendak kanak-kanak. Mengandungi keperluan nutrisi untuk tumbesaran kanak-kanak. Mealshakes juga memberikan tenaga dan meningkatkan sistem imun kanak-kanak. Itu secara ringkasnya.

Dengan harapan besar, dia bersetuju untuk belikan Mealshakes untuk anak kesayangannya itu.
Kami berjumpa kembali setelah 2 minggu di Pasaraya terkenal di Penang. Hampir tidak kenal sebenarnya. Keadaan fizikal anaknya juga berubah. Nampak begitu sihat dan cergas sekali. Ina begitu gembira dengan perubahan anaknya itu.

Anaknya jarang demam. Selera makan bertambah.. Riang bermain. Suka saya melihatnya.

Siapa yang tidak suka anak sihat, saya pun suka lihat mereka riang, Jadi saya serius nak bantu anak anak anda mendapatkan kebahagian dan keriangan dalam bentuk sihat tubuh badan.

Selain berdoa, berikan yang terbaik untuk mereka, marilah hubungi saya untuk saya tunjukkan bagaimana mungkin anak anak saya dianugerah Allah kesihatan yang baik dan sentiasa cergas dan bertenaga dengan mengamalkan Mealshakes.

Wang ringgit bukan ukuran, yang penting permata hati ini kekal sihat menjalani kehidupan seharian.
Bagaimana pula anda? Kesihatan anak-anak di tahap yang terbaik?
Tapi jika anda juga mengalami situasi yang sama dengan Pn Ina, hubungi saya untuk dapatkan Meal Shakes dan konsultasi percuma dari saya.

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Penghantaran di seluruh Semenanjung Malaysia, Sabah, Sarawak.
COD Sibu Sarawak. 

 Ingin mengetahui lebih lanjut tentang Shaklee dan peluang menjana pendapatan dengan Shaklee, boleh hubungi saya melalui :
 FB: Ct Rokiah Ab
 SID : 1022732
 SMS/WhatsApp : 0148803907
 Email : sitirokiahab2116@gmail.com
 Page : Nature Vita Shop Sibu

No comments: