Friday 31 October 2014

Shaklee Sibu : Hanya terbaik untukmu Sahabat


Hanya yang terbaik untukmu

Teringat kisah saya dan kawan. Kami sama-sama berazam untuk menyusukan anak kami apabila lahir sehingga genap 2 tahun.

set penyusuan, , ostematrik, b complex, esp, vita lea, Vitamin C, Pengedar Sah Shaklee, Shaklee Sibu

Dari awal kehamilan sehingga la sekarang kami masih bersama. Saling menyokong satu sama lain agar tidak mudah putus asa dalam menjayakan misi kami.

Bezanya saya dengan dia adalah saya mengambil suplemen tambahan Shaklee iaitu  ESP, Alfafa, Ostematrik, B Complex, Vitamin C dan juga Vitalea. Ia adalah untuk membantu saya agar kekal cergas dan bertenaga, susuibu lebih pekat dan tidur yang lena.

Suatu hari, ketika kami sama-sama melakukan rutin mengepam, dia dengan malu-malu bertanya kenapa saya masih kekal aktif, bertenaga dan tidak langsung kelihatan penat dan susu perahan saya kelihatan lebih pekat  berbeza dengan apa yg dia alami dan susuibu nya seakan cair je.

Jadi saya cadangkan dia juga mengambil suplemen seperti saya. Dan hari-hari yang dilalui kawan saya berbeza dari sebelum ini. Datang ke pejabat dengan wajah ceria, sentiasa aktif dan kekal cergas sepanjang di pejabat. Paling saya terkejut, dia juga mampu meneruskan kembali minatnya dalam mengambil tempahan kek dan pastri.

Ini lah kegembiran yang tidak terhingga bila mampu membantu kawan yang ada masalah di samping menyokong usahanya untuk memberikan yang terbaik untuk si manja beliau.

Dan misi saya adalah membantu lebih ramai ibu menjayakan misi menyusukan anak mereka dengan susuibu dan membantu mereka untuk kekal cergas dan bertenaga.

Jika anda ada masalah yang sama, hubungi 014 8803907 dan bantuan dan khidmat nasihat yang terbaik dari saya untuk anda.


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. Penghantaran di seluruh Semenanjung Malaysia, Sabah, Sarawak. COD Sibu Sarawak. Ingin mengetahui lebih lanjut tentang Shaklee dan peluang menjana pendapatan dengan Shaklee, boleh hubungi saya melalui : FB: Ct Rokiah Ab SID : 1022732 SMS/WhatsApp : 0148803907 Email : sitirokiahab2116@gmail.com Page : Nature Vita Shop Sibu

No comments: