Sunday 12 October 2014

Shaklee Sibu : Kesan bila anak suka makan

Bila selera anak meningkat, ibu bapa pula binggung!!!

tingkatkan selera makan anak dengan Meal Shakes, Meal Shakes Shaklee, promosi OktobER, SHAKLEE SIBU

Ini cerita anak saya. Nak dijadikan cerita, anak ketiga saya mempunyai masalah berat badan. Berat tidak meningkat mengikut graf yang betul.

Tiap kali ke klinik, mesti kena tegur dengan nurse sebab dalam buku klinik, graf perkembangan berat anak dah melepasi garisan kuning. Maknya kekurangan zat. Nurse seakan salahkan yang kita masih menyusukan anak. Jadi mungkin kurang nutrisi. Disebabkan malas nak bertekak. Saya anggukkan aje, tapi kita sebagai ibu tahu yang anak memang jenis makan. Semua benda dia makan. Saya sendiri mengambil suplemen untuk menambah kekurangan nutrisi yang diperoleh dari makanan.

Genap setahun Emir, saya berikan dia Meal Shakes Shaklee. Dan sejak konsisten amalkan Meal Shakes, kadang-kadang kita sebagai ibu bapa yang tak terlayan keinginan makannya.

Sampaikan sekarang, jika keluar dan reward anak -anak yang lain makan aiskrim, dia sendiri pun akan makan sendiri aiskrim. Tak mahu berkongsi.

Beri lah apasahaja makanan, pasti akan makan. Jangan tak tahu, Emir sudah mula makan sendiri dalam pinggan. Saya akan letak sayur, lauk dan nasi. Walaupun tak banyak, tapi berjaya makan.

Nak Meal Shakes untuk bantu selera anak anda juga, jangan lepaskan peluang sepanjang Oktober ini untuk membeli satu Set Promo Meal Shakes , beli 3 percuma 1.

Nak Meal Shakes, hubungi saya seperti tertera di bawah!!!



* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penghantaran di seluruh Semenanjung Malaysia, Sabah, Sarawak.
COD Sibu Sarawak.

Ingin mengetahui lebih lanjut tentang Shaklee dan peluang menjana pendapatan dengan Shaklee, boleh hubungi saya melalui :
FB: Ct Rokiah Ab
SID : 1022732
SMS/WhatsApp : 0148803907
Page : Nature Vita Shop Sibu

No comments: