Saturday 18 October 2014

Shaklee Sibu : ESP buat bayi menyusu susuibu cepat Kenyang

Pengalaman berbeza ketika menyusukan Isya dengan Emir.
Pengalaman menyusukan Emir buat saya sedar yang pemakanan ibu mempengaruhi perkembangan anak-anak.

bayi tidur lena apabila kenyang, ESP buat susuibu bertambah pekat, Shaklee sibu, ESP bantu proses penyusuan

Teringat kisah kali pertama menjayakan penyusuan susuibu untuk Isya, peritnya pengalaman tersebut. Saya mudah penat, emosi sangat tidak stabil, cepat marah dan macam-macam lagi. Ditambah pula ketika itu, Isya reject semua jenis botol susu. Even susuibu dalam botol pun reject.

Tetapi selepas saya melahirkan Emir, saya membuat keputusan untuk mencuba Shaklee. Dan  perjalanan penyusuan Emir berjalan lancar. Emir mendapat bekalan susu yang mencukupi dan lebih berkhasiat. Dan paling penting, Isya pun turut sama menyusu. Mereka berdua menikmati proses menyusu bersama.

Dan saya akan pastikan saya minum ESP pada setiap malam bersama vitamin yang lain. Sebabnya saya nak pastikan anak-anak saya kenyang dan tidur lena.

Saya percaya apa yang ibu makan akan disalur kepada anak. Dan vitamin yang saya ambik bersesuaian dengan keperluan anak saya membesar,

Bagi ibu yang menyusukan dan anak sering merengek pada waktu malam, Cuba ambil ESP bersama vitamin lain yang jadualnya waktu malam. Dan lihat perbezaan antara minum ESP atau tidak.

Nak dapatkan ESP anda hari ini, hubungi saya segera ya. Nikmati penjimatan dengan setiap pembelian ESP sepanjang Oktober.


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

 Penghantaran di seluruh Semenanjung Malaysia, Sabah, Sarawak.
COD Shaklee  Sibu Sarawak. 

 Ingin mengetahui lebih lanjut tentang Shaklee dan peluang menjana pendapatan dengan Shaklee, boleh hubungi saya melalui : 

 FB: Ct Rokiah Ab
 SID : 1022732
 SMS/WhatsApp : 0148803907
 Email : sitirokiahab2116@gmail.com 
Page : Nature Vita Shop Sibu

No comments: