Thursday 16 October 2014

Shaklee Sibu : Dunia Penyusuan Saya


Dunia Penyusuan Saya


Set Penyusuan Susuibu, Testimoni Susu ibu, B comp, ESP, alfafa, Ostematrik, Vita lea, Vitamin C, Shaklee Sibu

Saya mula mencari ilmu dan berusaha menyusukan anak dengan susuibu bermula dengan anak kedua. Itu selepas gagal dengan anak pertama sebab cetek ilmu.

Dan saya menyusukan anak dengan susuibu dengan harapan mereka membesar dengan sihat dan mempunyai antibodi yang kuat. 

Tidak sanggup lagi saya melalui pengalaman anak pertama yang saban minggu terpaksa ke klinik, saban hari terpaksa disua dengan ubat demam, ubat selesema kerana sering sakit.

Dan untuk membantu perjalanan penyusuan saya, ketika berpantang anak ketiga saya berjinak dengan pengambilan vitamin Shaklee. Pengalaman menyusukan anak kedua yang tension, penat tanpa bantuan vitamin sangat mencabar bagi saya. Sepanjang perjalanan penyusuan bersama vitamin Shaklee, saya merasai pengalaman 'tandem nursing'. Saya mampu menyusukan anak kedua dan ketiga serentak. Itu pengalaman paling manis dalam hidup saya.

Alhamdulillah kini ramai ibu yang bekerjaya mahupun yang berada di rumah, mempunyai kesedaran yang tinggi betapa pentingnya suplement sepanjang proses penyusuan susuibu berlangsung. 

Fokus kita bukan sahaja susu yang banyak dan mencukupi tetapi paling penting memastikan si manja kita membesar mendapat khasiat dan DHA yang tinggi dari susuibu itu sendiri.

Ingin dapatkan vitamin penyusuan dan lengkap dengan konsultasi?

Jangan segan, jangan malu untuk SMS/ Whatsapp / Telegram di no 0148803907 hari ini juga.



* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penghantaran di seluruh Semenanjung Malaysia, Sabah, Sarawak.
COD Sibu Sarawak. 

Ingin mengetahui lebih lanjut tentang Shaklee dan peluang menjana pendapatan dengan Shaklee, boleh hubungi saya melalui :
 FB: Ct Rokiah Ab
 SID : 1022732
 SMS/WhatsApp : 0148803907
 Email : sitirokiahab2116@gmail.com
 Page : Nature Vita Shop Sibu

No comments: