Tuesday 21 October 2014

Shaklee Sibu : Pilihan antara tradisional atau moden

Nak berpantang? Moden atau Tradisional?


Aku seorang ibu dan juga wanita bekerja. Punya anak yang masih kecil, punya tanggungjawab di pejabat dan rumah. Memang mencabar diri.

set penyusuan, set pantang, b complex, esp, vita lea, ostematrik, shaklee sibu, berpantang secara moden

Biasa la, semua kerja rumah ingin dibuat sendiri daripada mendobi, memasak, mengemas dan juga layan anak. Badan tak perlu cakap la. Memang sakit dan penat. Sampaikan saya akan tertidur juga ketika susukan anak. Jadinya, kerja banyak tertangguh.
Ketika proses penyusuan anak kedua, aku seakan harimau di rumah. Silap sikit di mata, memang memanjang je marahnya. Membebel seakan burung kakak tua yang tidak berkesudahan.
Jadi, ketika melahirkan anak ketiga, aku nekad nak mencuba produk yang bolehkan diri kekal aktif, tidak penat dan mampu menyusukan anak dengan jayanya. Sudah lama saya survey produk rangkaian Shaklee yang bagus untuk berpantang dan sekaligus sesuai untuk penyusuan anak saya.
Saya mulakan dengan mengambil B Comp, Vitalea, Zinc, Ostematrik, dan kemudiannya ESP dan Alfafa. Alhamdulillah, perbezaan ketara saya alami ketika berpantang anak kedua dan ketiga. Saya mampu uruskan anak kecil dan juga yang berumur 3 tahun sendiri di rumah, dengan diri masih berpantang.
Tiada lagi mood yang tidak stabil, tiada lagi rasa stress melampau sebab badan penat. Tidur yang lena di malam hari walaupun berjaga menyusukan anak. Dan paling manis saya masih mampu menyusukan anak kedua saya bersama.
Dan sekarang saya masih amalkan produk ini dan kekal cergas dan tidak stress walaupun seawal jam 4 pagi saya bangun dan akan tidur sekitar jam 11 malam. Dan saya akan pastikan saya mengambil semuanya mengikut jadual.
Stok produk terutama ESP makin susut, sepanjang Oktober 2014, Shaklee menawarkan promo hebat. Apa lagi, memang patut restock ESP di rumah untuk diri sendiri.
Anda pula bagaimana? Seorang ibu menyusu dan ataupun sering hilang mood?
Memang bagus untuk cuba ESP, boleh je jimat banyak sepanjang Oktober yang berbaki 10 hari !!!!
Nak satu, meh la whatsapp @ Telegram saya SEKARANG di no 014 8803907


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 Penghantaran di seluruh Semenanjung Malaysia, Sabah, Sarawak.
COD Shaklee  Sibu Sarawak.

 Ingin mengetahui lebih lanjut tentang Shaklee dan peluang menjana pendapatan dengan Shaklee, boleh hubungi saya melalui :
 FB: Ct Rokiah Ab
 SID : 1022732
 SMS/WhatsApp : 0148803907
 Email : sitirokiahab2116@gmail.com
 Page : Nature Vita Shop Sibu

No comments: