Monday 13 October 2014

Shaklee Sibu : Sedap ke Tak Sedap ESP ni


Ini cerita saya tentang ESP Shaklee.

esp yang terbaik, ESP paling laris, saya suka ESP Shaklee, promosi Oktober, shaklee sibu

Teringat kembali ketika membeli Set Bajet Penyusuan dari Kak Norita. Saya mencuba ESP Shaklee dan Alfafa Shaklee.

Bila dibelek bekas ESP Shaklee, rupanya soya. Dah la selama ini memang anti sikit bab soya. Tapi, Kak N bagitahu boleh campur apa jenis minuman asalkan jangan yang jenis berkafein.

Bancuhan pertama seingat saya campur ESP dan milo. Buat pekat. Rasa memang kaw. Tapi tak dapat menikmati sangat. Kena terus minum je.

Lepas tu, saya cuba adjust sendiri rasa bancuhan ESP saya. Dan sekarang saya lebih suka ESP kosong sahaja. Campurkan ESP bersama air sejuk. Memang sedap tak terkata.

Kesan selepas mengambil ESP,paling saya perasan, kulit saya sudah kurang nampak kusamnya (perasan kot). Walaupun belum baik betul dari kesan jeragat dan jerawat segala, tapi In sha Allah, pasti cantik balik kulit saya nanti. dan sekarang, hari-hari kot terlupa nak pakai compact powder. Punyer la yakin giler selepas ambil ESP, Vita C dan GLA...

Pemangkin semangat saya agar konsisten ambil ESP adalah bonda Shaklee saya, Kak N. Dah berbelas tahun ambil ESP, kulit memang cantik sangat. flawless tanpa mekap yang tebal. Kalau duduk sebeleha menyebelah, terasa diri ini yang lebih tua.

Agak-agak anda juga mengalami masalah yang sama dan inginkan perubahan secaras sihat, memang terbaik untuk mencuba ESP Shaklee hari ini juga. Dan alami penjimatan sepanjang Oktober ini.

Nak tahu lebih lanjut, hubungi saya seperti yang tertera di bawah ya!!!


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 Penghantaran di seluruh Semenanjung Malaysia, Sabah, Sarawak.
 COD Sibu Sarawak. 

 Ingin mengetahui lebih lanjut tentang Shaklee dan peluang menjana pendapatan dengan Shaklee, boleh hubungi saya melalui :
 FB: Ct Rokiah Ab
 SID : 1022732 
SMS/WhatsApp : 0148803907 Email : sitirokiahab2116@gmail.com Page : Nature Vita Shop Sibu

No comments: