Thursday 23 October 2014

Shaklee Sibu : Cantik tanpa suntikan


Cantik tanpa Suntikan


Sebelum ini kan, kalau orang bercakap pasal kolagen, mesti saya buat bodoh je.

shaklee collagen powder

Tak percaya sangat dan malas amik port. Sampai la kawan saya mencuba dan saya lihat perubahan drastik kulit dia.
Jadi saya pun membuak juga nak tahu apa yang dia gunakan. Makin lama saya tenung makin pinkish je kulit dia.
Dulu punyer la teruk jeragat, parut jerawat segala. Kulit kusamnya. Dalam hati saya mesti dia ni pergi cucuk segala. Maklum la orang berduit sikit dari kita yang biasa-biasa je.
Dalam dok risik-risik, jeling-jeling kat kawan. Dihulurnya kat saya satu bekas air di suatu pagi yang indah. Disuruhnya saya minum. Cuba katanya.
Kita pun minum la. Orang dah bagi, tapi lain je rasanya. 5 hari berterusan macam tu sampai la saya pun naik segan. Jadinya, terus terang tanya.

Macam tak percaya bila kawan bagitahu dia ambil Collagen Powder dari Shaklee dan yang saya minum hari-hari tu, bancuhan Shaklee Collagen Powder la.
Siap dia tanya, ada rasa apa-apa perubahan ke lepas kau selalu minum yang aku bagi tu. Saya geleng je. Takde apa pun. Macam biasa je.
Sampai la kawan lagi seorang yang baru balik bercuti cakap dengan saya, yang jeragat kat muka makin pudar la. Eye bag ko makin kurang la.
Kesan Collagen ke? Tapi baru 5 hari kot. Xkan la kesan dia secepat itu?
Agak-agak dah nampak kesan ke seawal 5 hari macam tu?
Tak boleh jadi, hari gaji terus sambar sekotak. Nak juga dapat perbaiki segala masalah kulit. Nak cantik kan di mata suami.
Agak-agak ada ke yang ada masalah yang sama dengan saya?
Tak nak jenis yang cucuk segala.
Kalau ada, baik tekan je no ni sekarang 014 8803907
Tuan dia siap sedia nak layan Whatsapp atau Telegram anda tau!!!!!



* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penghantaran di seluruh Semenanjung Malaysia, Sabah, Sarawak.

COD Shaklee Sibu Sarawak.

Ingin mengetahui lebih lanjut tentang Shaklee dan peluang menjana pendapatan dengan Shaklee, boleh hubungi saya melalui :

FB: Ct Rokiah Ab
SID : 1022732
SMS/WhatsApp : 0148803907
Email : sitirokiahab2116@gmail.com
Page : Nature Vita Shop Sibu

No comments: