Tuesday 28 October 2014

Shaklee Sibu : Cerita ESP saya

 

Kesan ESP untuk diri saya

Shaklee sibu, ESP Shaklee, Pengedar Sah shaklee sibu

Ramai yang telah mencubanya dan merasai sendiri kesan positif ESP Shaklee.

Dan saya juga berpuas hati dengan hasilnya.

Walaupun hanya mengambil Set Bajet Penyusuan iaitu ESP, Alfafa dan Ostematrik. Saya mampu memberikan susuibu kepada 2 anak saya.

Dan saya menjalani perjalanan penyusuan dengan gembira dan tanpa masalah. Susuibu lebih pekat, dan anak anak mudah kenyang bila menyusu.

Dan sekarang saya masih mampu menyusukan anak ketiga saya dan kakak Isya baru sahaja wean off pada Julai yang lepas.

Gembiranya hati saya mampu menyusukan kakak dan adik bersama.

Selain itu, ESP membantu saya kekal cergas dan bertenaga walaupun hanya bersarapan ESP +MILO pada waktu pagi.

Saya yakin jika diambil secara berterusan kulit saya akan kembali cantik apabila sel-sel kulit yang lama diganti dengan sel baru.

Dan saya sangat percaya dan saya bakal merasainya kesannya yang lebih baik seperti upline saya, Kak Norita yang semakin awet muda sepanjang lebih 16 tahun mengamalkannya.

Anda pula bagaimana? Ibu menyusu atau ibu bekerjaya yang sentiasa sibuk sehingga terlupa waktu makan?

Oleh itu, ESP Shaklee adalah pilihan terbaik untuk anda.

Nak dapatkan satu sempena Promosi ESP masih berlangsung, tunggu apalagi, hubungi saya sepertimyang tertera di bawah.

Konsultasi percuma menanti anda!!

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penghantaran di seluruh Semenanjung Malaysia, Sabah, Sarawak.

COD Shaklee Sibu Sarawak.

Ingin mengetahui lebih lanjut tentang Shaklee dan peluang menjana pendapatan dengan Shaklee, boleh hubungi saya melalui :
FB: Ct Rokiah Ab
SID : 1022732
SMS/WhatsApp : 0148803907
Page : Nature Vita Shop Sibu

No comments: