Friday 12 September 2014

Shaklee Sibu : Bimbang Anak Selalu Sakit


BIMBANG ANAK SELALU SAKIT

Kurusnya anak kau, xmakan ke?
Tiap bulan kau cuti anak masuk hospital, kesian dia sakit je.
Kau pergi bawa anak kau Neb lagi?

anak kurang selera makan, ikhtiar dengan Meal Shakes, anak sering demam,

 Soalan dan situasi yang buat semua ibu rasa GUSAR dan BIMBANG tiap masa.

"Macam-macam dah usaha, dah beri anak susu yang terbaik, beri vitamin yg ada di farmasi. Kiranya semua yang iklan di televisyen tu memang akan dicuba la".

"Nurse atau doktor nasihat minta jaga pemakanan, persekitaran, cuba ikhtiar lagi".

Sampailah saya kenal Shaklee dan ramai yang berkongsi tentang MEAL SHAKES SHAKLEE, ingatkan SUSU, rupanya ianya membantu TINGKATKAN SISTEM IMUN ANAK. Dah la anak saya ini jenis yang
1) Makan nasi hari ini, 3 4 hari xmakan nasi.
2) Hari -hari mesti nak makan makanan ringan je.
3) Bila tak makan, selalu sembelit pulak tu.

Bila dah CUBA MEAL SHAKES SHAKLEE, banyak perubahan diri anak saya
1) Selera makan makin bertambah, lambat masak sikit, cakap lapar dan tak sabar nak makan hari-hari
2) Demam dan selsema makin berkurangan
3) Berat badan makin meningkat
4) Sembelit hilang, senang je membuang tiap hari

Saya nak KONGSI pada ibubapa yang senasib, ini cerita saya, kalau SAMA, tak salah kita USAHA, ingat USAHA di TANGAN KITA, ALLAH JUGA PENYEMBUHNYA.
Anda SERIUS nak BELI, hubungi saya seperti yang tertea di bawah!!!!!
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penghantaran di seluruh Semenanjung Malaysia, Sabah, Sarawak.
COD Sibu Sarawak.

Ingin mengetahui lebih lanjut tentang Shaklee dan peluang menjana pendapatan dengan Shaklee, boleh hubungi saya melalui :
FB: Ct Rokiah Ab
SID : 1022732
SMS/WhatsApp : 0148803907
Page : Nature Vita Shop Sibu

No comments: