Thursday 24 April 2014

Shaklee Sibu : Hadir Meeting dengan berbaju tidur????


 Mesyuarat dengan berbaju tidur???

 

 


Dulu, mama tak percaya bila ada orang akan cakap boleh meeting dengan bos hanya berbaju tidur, tanpa makeup, rambut kusut ataupun belum gosok gigi...

Tapi sekarang, mama percaya dan banyak kali sudah melaluinya... Itu lah uniknya Shaklee. Tak perlu keluar rumah untuk bermesyuarat.

Cukup dengan capaian internet, laptop atau Smartphone anda. Jangan cakap xde semua tu sebabnya semuanya memang guna smartphone, memang semuanya ada capaian internet. Aktif berFacebook, We Chat, Istagram dan twitter...

Jadi, baik kita rebut peluang sambil beronline, kita berbisnes..

Dan untuk berbincang tentang bisnes, tidak memerlukan kita hadir mesyuarat tiap masa dan tinggalkan kerja seharian kita.

Semuanya di hujung jari je...

Dan bonda Shaklee kami baru sahaja selesai menganjurkan meeting online.

Ilmu yang kami belajar malam ini memang sangat bermakna..

Quotes terbaik :-

TIADA YANG MUSTAHIL JIKA ANDA MAHU!!!!!!!!!!!


Ini yang perlu kami tanam, mimpi dan kejar untuk  Shaklee cycle 2014 /2015...

Saya akan complete kan degree Shaklee saya! 
Saya akan ubah nasib saya!
Saya takkan rendahkan kemampuan saya!


Master Coordinator, saya datang utk menggapainya

Untuk anak-anak Shaklee mama, jom kita bermula SEKARANG!!!!

Bintang hanya kelihatan kecil

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penghantaran di seluruh Semenanjung Malaysia, Sabah, Sarawak.
COD Sibu Sarawak.

 Ingin mengetahui lebih lanjut tentang Shaklee dan peluang menjana pendapatan dengan Shaklee, boleh hubungi saya melalui : 

FB: Ct Rokiah Ab 
SID : 1022732 
SMS/WhatsApp : 0148803907
Email : sitirokiahab2116@gmail.com
 Page : Nature Vita Shop Sibu

No comments: