Saturday 3 May 2014

Shaklee Sibu : Apakata mereka yang berpuashati dengan GLA?????



 Hamil??

Impian semua orang!!!!

Tapi, bila soalan ini akan bermain di fikiran anda semua...

 

"Confirm ke lepas makan Set Kesuburan ini saya akan pregnant?"

"Berapa lama kena ambil Set Kesuburan ini baru saya akan mengandung?'

" Boleh jamin ke saya mengandung sebab sebelum ini saya dah cuba macam-macam ubat ?"



Bakal-bakal ibu sekalian, ketahuilah dan ingatlah...

Rezeki menimang anak adaalah rezeki daripada Allah dan hanya Dia sahaja mengetahui rahsianya.

Dan pengambilan suplemen hanya satu ikhtiar dan usaha kita untuk mendapatkan cahayamata.

Dengan pengambilan suplemen seperti Set Kesuburan,kita menyiapkan diri kita agar lebih sihat untuk menerima rezeki Allah itu.

Dan ramai yang sudah berjaya hamil dengan GLA Complex Shaklee..

Tak percaya , jom tengok testimoni mereka yang sudah berjaya hamil...





Nak cuba juga Set Kesuburan Shaklee untuk isteri dan suami atau hanya untuk isteri, hubungi sahaja saya.





* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Penghantaran di seluruh Semenanjung Malaysia, Sabah, Sarawak.
COD Sibu Sarawak.

 Ingin mengetahui lebih lanjut tentang Shaklee dan peluang menjana pendapatan dengan Shaklee, boleh hubungi saya melalui : 

SID : 1022732 
SMS/WhatsApp : 0148803907 
Email : sitirokiahab2116@gmail.com 
Page : Nature Vita Shop Sibu

No comments: