Monday 8 December 2014

Shaklee Sibu : Soalan Popula ESP


Apa yang best sangat dengan ESP ini? Sampai ramai yang jatuh cinta dan tidak senang duduk jika tidak mengambil ESP tiap hari?


ESP Terlajak laris, Pengedar Sah Shaklee, Shaklee Sibu, Produk Hot Shaklee

Jika anda seorang yang mementingkan KECANTIKAN, KESIHATAN, dan KEKAL BERTENAGA sepanjang hari. ESP Shaklee la jawapannya.

Kenapa? Kenapa?

Dalam 10 soalan ini yang saya akan kupaskan ya.


  1. Apa itu Energizing Soy Protein atau ESP?
  2. Mana yang lebih bagus untuk susu ibu antara ESP dengan Alfafa?
  3. Berapa harga satu canister ESP?
  4. Berapa lama boleh tahan/digunakan untuk satu canister ESP?
  5. Siapa yang tidak boleh mengambil ESP
  6. Apa rasa ESP sebenarnya?
  7. Jika saya order hari ini, bila saya boleh terima?
  8. Adakah saya masih perlu ESP jika saya sudah ambil Alfafa?
  9. Apa kebaikan dan kelebihan lain ESP ini?
  10. Bagaimana saya hendak order ESP ini?

1. Apa itu Energizing Soy Protein atau ESP?
Ia adalah protein soya berkualiti tinggi. Didatangkan dalam bentuk serbuk dan senang untuk dibancuh bersama minuman kegemaran atau "plain" sahaja.  Digalakkan dibancuh dengan air sejuk atau air suam untuk memelihara protein supaya tidak musnah dalam suhu yang tinggi.

2. Mana yang lebih bagis untuk susu ibu antara ESP dan Alfafa?
Protein membantu pembentukan sel dan merupakan kandungan yang penting dalam susu ibu. Alfafa juga mengandungi protein TETAPI dalam kuantiti yang sedikit berbanding ESP. Sebenarnya kedua bagus dan kesannya berbeza kepada setiap individu. Ia juga bergantung dengan bajet anda. Alfafa lebih murah berbanding ESP. Paling penting, dalam penyusuan, kekerapan menyusu dan mengepam susu adalah keutamaan.

3. Berapa harga satu canister ESP?
Harga ESP adalah RM 150.00

4. Berapa lama boleh tahan/digunakan untuk canister ESP?
Dengan kadar pengambilan sebanyak 3 sudu sehari, satu canister mampu bertahan sehingga 1 bulan setengah. Bergantung kepada kekerapan penggunanya.

5. Siapa yang tidak boleh mengambil ESP? Siapa yang boleh mengambil ESP?
Individu yang mempunyai masalah buah pinggang dan kesukaran memproses protein sahaja yang tidak digalakkan. 

Ianya sesuai untuk semua peringkat umur. Dari ibu yang menyusu, ibu bekerjaya, yang ingin kuruskan badan, pesakit kencing manis, wanita muda, lelaki, tua muda, untuk kesuburan, ibu mengandung. In sha Allah untuk sesiapa sahaja yang ingin kekal sihat dan bertenaga!

6. Apa rasa ESP?
ESP berperasa mild soya. Boleh dibancuh bersama minuman kegemaran jika anda bukan pengemar soya. Saya juga tidak suka soya, tapi ESP saya suka minum plain sahaja, hanya bancuh dengan air sejuk dari peti ais.

7. Jika saya ingin order hari ini, bila saya boleh terima?

In sha Allah, penghantaran mengambil masa 1-4 hari. 

8. Adakah masih perlu ESP jika saya sudah mengambil Alfafa?
Anda boleh mengambil kedua-duanya untuk kesan lebih baik. Tetapi bergantung kepada bajet anda juga.

9. Apakah kebaikan dan kelebihan lain ESP ini?
  • Membantu pembentukan sel baru
  • bagus untuk individu yang dalam proses pemulihan selepas pembedahan
  • Terbaik untuk kesihatan dan kecantikan kulit dan rambut.
  • Memberi rasa kenyang bagi individu yang ingin mengurangkan berat.
10. Bagaimana nak order ESP ini?
 Jika anda berminat, anda cuma perlu hubungi saya, dan saya akan uruskan pesanan anda dengan segera.


Nak lagi jimat, jom daftar sebagai Ahli Shaklee, dan nikmati potongan harga hingga 30 %.



Kredit : CELIK VITAMIN


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 Penghantaran di seluruh Semenanjung Malaysia, Sabah, Sarawak.

COD Shaklee Sibu Sarawak. 

 Ingin mengetahui lebih lanjut tentang Shaklee dan peluang menjana pendapatan dengan Shaklee, boleh hubungi saya melalui :

 FB: Ct Rokiah Ab 
SID : 1022732
 SMS/WhatsApp : 0148803907
 Email : sitirokiahab2116@gmail.com 
Page : Nature Vita Shop Sibu

No comments: