Tuesday 1 July 2014

Shaklee Sibu : Vivix sebagau cordial buka puasa?


Ramadhan datang lagi, semoga membawa lebih banyak keberkatan dan kebaikan.
Alhamdulillah hari ini hari 3 Ramadhan. Semoga di beri kekuatan dan kesihatan yang baik untuk puasa lengkap sepanjang Ramadhan.
 

Ini perkongsian dari Mentor merangkap upline mama :

Baru ini saya dapat idea untuk olah minuman saya untuk berbuka. Kalau dulu, pastinya air bermacam warna dari sirap bandung, milo, cincau, dan banyak lagi. Saya memang suka minum berbanding makan. So, tahun ini saya focus dengan minuman baru saya.

VIVIX!!!!

Saya amik segelas besar (500 ml) saya masukkan air yang ada jelly atau nata de coco . Saya tambah air sejuk dan 2 sudu Performance Drink dan 1 sudu Vivix. So, Vivix jadi ala-ala cordial !!!
Saya makan kurma dan 1 jenis makanan , kenyang dia masyaALLAH, Memang sedap rasa badan.
Selepas terawih saya focus minum je. Kalau rasa lapar pun makan biskut cicah air je.
Sahur kami minum Performance Drink di samping minuman kegemaran. So, setiap kami minum air berbeza Cuma Performance Drink dikongsi bersama.

Alhamdulillah setakat ini kami puas hati dengan Vivix (saya dan suami). Bagi anda yang ingin kesihatan yang optimum , boleh cuba memandangkan bulan ini bulan Vivix !!!!


Nak kesihatan yang optimum, boleh cuba Vivix  memandangkan bulan Julai adalah bulan Vivix!!!!

Beli 6 Percuma 1 !!!!!

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penghantaran di seluruh Semenanjung Malaysia, Sabah, Sarawak.
COD Sibu Sarawak.

 Ingin mengetahui lebih lanjut tentang Shaklee dan peluang menjana pendapatan dengan Shaklee, boleh hubungi saya melalui : 

 FB: Ct Rokiah Ab
 SID : 1022732
 SMS/WhatsApp : 0148803907
 Email : sitirokiahab2116@gmail.com
Page : Nature Vita Shop Sibu

No comments: