Saturday 21 June 2014

Shaklee Sibu : ESP Shaklee yang suplemen MUJARAB untuk Kulit!!!!!


Teringin nak berdialog ini dengan kawan-kawan?

" Wah, jealousnya aku tengok muka kau, putih, gebu, cantik!!!!"

" Kau ada buat cucuk ke???"

" Ke, kau ada ambil apa2 sekarang ni...."

Dan jawapan anda,

"Mana ada aku cucuk bagai. Aku cuma konsisten amik ESP Shaklee je. Aku kan SID Shaklee, mesti la guna produk nya"

Bukan setakat kulit je, badan pun sihat je lepas amalkan ESP Shaklee ini!!!!!




ESP Shaklee – Energizing Soy Protein membekalkan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia, selain diperkayakan dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral. Terbaik kan?!!!!



ESP Shaklee - Blok asas bagi penghasilan sel-sel badan.
- memberi kulit yang cantik, otot, kuku dan rambut.

Kan dah cakap, bukan satu tapi BANYAK dengan hanya satu canister ESP Shaklee...

Harga dia mesti mahal kan????

Harga runcit ESP Shaklee RM 150.00. Boleh tahan  1 -2 bulan.

Nak lagi murah, daftar ahli hari ini. Dapat penjimatan!!!!!




* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penghantaran di seluruh Semenanjung Malaysia, Sabah, Sarawak.
COD Sibu Sarawak.

Ingin mengetahui lebih lanjut tentang Shaklee dan peluang menjana pendapatan dengan Shaklee, boleh hubungi saya melalui :
FB: Ct Rokiah Ab
SID : 1022732
SMS/WhatsApp : 0148803907
Page : Nature Vita Shop Sibu

No comments: